Kasutustingimused
Kohaletoimetamine
Eesti piires saadame kauba Smartpost, Omniva või DPD pakiautomaadi teenusega, hind 4.50€.
Rahvusvahelised saadetised saadame tähitud postiga, hind 9.50€.
Teavitame ostjat e-posti teel, kui kaup on teele pandud. Kui tellida väljaspoolt Euroopa Liitu, siis võivad kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse kauba saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub ostja. Maksu- ja tollipoliitika võib erineda riigiti, seetõttu soovitab Veebipood tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne kauba tellimist.
Veebipood ei võta vastutust postiteenust pakkuvate firmade teenuse kvaliteedi eest. Kõik pretensioonid, mis puudutavad saadetise viibimist, kadumist või kahjustamist postitamise ajal, tuleb esitada vastava teenuse pakkujale.
Kasutustingimused
1.1 E-poe kasutustingimusi (“Tingimused”) kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, toodete ("Toode") pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis leiavad aset e-poe kasutaja (“Klient”) ja e-poe diskustommagazine.com (“E-pood”) omaniku Roosa Banaan OÜ (“Veebipood”), registrikood 11420001, aadress Kopli 25A, Tallinn 10412 Eesti, vahel.
1.2 Lisaks Tingimustele reguleerivad E-poe kasutamise käigus tekkivaid õigussuhteid kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.
1.3 Veebipood võib igal ajal Tingimusi muuta. Tingimuste muudatused avaldatakse veebilehel diskustommagazine.com ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-poodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades kinnitab Klient, et on Tingimustega nõustunud.
2. Hinnad
2.1 E-poe hinnad on toodud eurodes.
2.2 Kui Klient tellib Toote väljaspoolt Euroopa Liitu, siis võivad Tootele kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse Toote saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub Klient. Maksu- ja tollipoliitika võib erineda riigiti, seetõttu soovitab Veebipood Kliendil tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne Toote tellimist.
2.3 Veebipood võib igal ajal muuta E-poest nähtuvaid hindu. Kõik muudatused avaldatakse veebilehel diskustommagazine.com ning need jõustuvad alates avaldamise hetkest.
245 Kui Kliendi tellimus on esitatud enne kui hinnamuudatus on avaldatud, siis kohaldatakse Kliendile hinda, mis kehtis ostu sooritamise hetkel.
3. Tellimuse esitamine ja maksetingimused
3.1 Tellimuse esitamiseks valib Klient veebipoest sobiva Toote ning vajutab Toote lehel nupule ”Lisa ostukorvi”. Vajutades seejärel nupule “Soorita ost” saab ostukorvis olevaid tooteid vaadata, koguseid muuta ja eemaldada. Samal lehel saab valida sobiva kohaletoimetamise viisi ning tutvuda saatmiskuludega.
3.2 Tellimust esitades sisestab Klient oma andmed - nime, e-posti aadressi, ettevõtte nime (kui arve läheb firmale), saatmise aadressi ja telefoni. Korrektselt sisestatud kohaletoimetamise info tagab toote kiire ja probleemideta Kliendini jõudmise.
3.3 Toote eest on võimalik tasuda:
- Maksekeskus AS poolt vahendatavate pangalinkide ja maksevõimalustega: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay;
- kaardimaksed: Visa ja Mastercard.
- PayPal'iga.
NB! Pangalingiga maksmisel tuleb kindlasti vajutada panga lehel ka nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
3.4 Klient tasub tellimust kinnitades 100% toote hinnast.
3.5 Leping on sõlmitud hetkest, mil makse jõuab Veebipoe arveldusarvele.
3.6 Roosa Banaan OÜ on isikuandmete vastutav töötleja ja edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
3.7 Juhul kui ostjal on olemas sooduskood, siis selle saab sisestada ostukorvis. Pärast sooduskoodi sisestamist kuvataks uus hind koos kehtiva soodustusega. Sooduskoode on võimalik saada erinevate etteteatamata kampaaniate ajal. Vastava kampaania info juures on teave ka sooduskoodi kehtivuse kohta. Sooduskoodiga toodete tagastamisel tagastatakse sooduskoodi alusel makstud summa.
3.8 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
4. Toote kohaletoimetamine
4.1 Veebipood toimetab Toote Kliendini pakiautomaadi teenusega (Smartpost, Omniva, DPD). Veebipood teavitab Klienti e-posti teel, kui toode on teele pandud (ning annab teada paki jälgimiskoodi). Eestist väljapoole saadame kauba tähitud postiga. Kui tellida väljaspoolt Euroopa Liitu, siis võivad kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse kauba saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub ostja. Maksu- ja tollipoliitika võib erineda riigiti, seetõttu soovitab Veebipood tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne kauba tellimist.
4.2 Kohaletoimetamine võtab üldjuhul Eesti siseselt aega 2-5 tööpäeva, Euroopas 7-14 päeva ja mujal maailmas 7-21 päeva. Nimetatud tähtajad on vaid informatiivsed, sest kui kaup on välja saadetud, siis sõltub ajakulu postiteenuse pakkujast. Kui selleks ajaks pole toode kohale jõudnud, siis palume võtta Veebipoega ühendust.
4.3 Veebipood ei vastuta viivituste või tekkinud probleemide eest juhul, kui viivitus või probleem on tekkinud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel sisestatud andmete ebatäpsusest.
4.4 Veebipood ei võta vastutust postiteenust pakkuvate firmade teenuse kvaliteedi eest. Kõik pretensioonid, mis puudutavad saadetise viibimist, kadumist või kahjustamist postitamise ajal, tuleb esitada vastava teenuse pakkujale.
5. Toote tagastamine
5.1 Peale toote kättesaamist on Kliendil aega 14 päeva, et Tootega tutvuda. Kui Klient ei ole mingil põhjusel Tootega rahul, siis on Kliendil õigus 14 päeva jooksul Toode tagasi saata, teavitades tagastamise soovist Veebipoodi e-posti aadressil jarmo@diskustommagazine.com
5.2 Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja samas seisukorras, mis Kliendini jõudes. Toode peab olema kasutamata ehk tootel ei tohi olla mingisuguseid märke, jälgi, kahjustusi, mida Tootel ei olnud Kliendini jõudes. Kasutamisjälgedega tagastatavaid Tooteid Veebipood ei aktsepteeri ja need saadetakse tagasi Kliendile.
5.3 Juhul kui Klient saadab Toote tagasi vastavalt punkti 5.1 ja 5.2 tingimustele, siis tagastab Veebipood Kliendile toote maksumuse ja algse saatekulu (tagastamise saatmiskulud jäävad kliendi kanda). Toote maksumus ning algne saatmiskulu tagastatakse Kliendile mitte hiljem kui 14 päeva jooksul, alates hetkest, mis Klient on edastanud Veebipoele tagastamisavalduse, tingimusel, et tagastatav Toode ise jõuab Veebipoeni selle aja (s.t 14 päeva) jooksul.
5.4 Kui Tootel esineb defekte, on Klient kohustatud kontakteeruma Veebipoega esimesel võimalusel, selleks et esitada vastav avaldus. Veebipood asendab Toote või juhul kui see ei ole võimalik, tagastab Toote maksumuse. Kui Toode on kahjustatud, siis tasub Toote ümbervahetamise kulud Veebipood. Pretensioonide esitamise õigus on tarbijast kliendil 2 aastat alates ostu sooritamisest.
5.5 Veebipood jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul kui Kliendi poolt tellitud Toode telliti hetkel, mil E-poes esines tüpograafiline viga Toote hinna osas. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse Klienti sellest e-posti teel ja Kliendile tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates Toote tellimisest.
6. Autoriõigus
6.1 E-poe sisu, seal hulgas, tekstid, graafika, logod, pildid, videod ja audio on kaitstud autoriõigustega, mis kuuluvad tervikuna Veebipoele.
6.2 Keelatud on sellise punktis 6.1 nimetatud autoriõigustega kaitstud sisu reprodutseerimine, kopeerimine, muutmine või mingil muul viisil kasutamine ilma viiteta Veebipoele.
7. Isikuandmete kasutamine ja kaitse
7.1 Klient annab Veebipoele nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks. Kliendi poolt tellimuse esitamisel sisestatud andmed säilitatakse Veebipoe poolt, eesmärgiga täita Kliendi esitatud Toote tellimus ning arendada Veebipoe poolt Kliendile pakutavat teenust.
7.2 Registreeritavate isikuandmete hulka kuuluvad andmed Kliendi tellimuse kohta - Kliendi nimi, ettevõtte nimi (kui kohaldub), aadress, e-posti aadress, telefoninumber, kasutatud makseviis ja valitud toote andmed (sh suurus).
7.3 Veebipood võib edastada Kliendi isikuandmeid, mis on vajalikud Toote kohaletoimetamiseks kulleriteenust osutavale ettevõttele.
7.4 Isikuandmete kaitse on tagatud kõigi seadusest tulenevate turvameetmetega.Veebipood ei edasta registreeritud isikuandmeid kolmandatele isikutele, välja arvatud seaduses ette nähtud juhtudel.
7.5 Kliendil on õigus kontrollida teda ennast puudutavaid isikuandmeid ning paluda neid muuta või kõrvaldada oma isikuandmed andmebaasist.
7.6 Veebipood võib Kliendi nõusolekul saata Kliendile müügipakkumisi, uudiskirju, küsitlusi ja teisi teateid tellimuse esitamisel sisestatud Kliendi e-posti aadressil.
7.7 Link privaatsuspoliitikale: diskustommagazine.com/privaatsuspoliitika
8. Vastutus ja vääramatu jõud
8.1 Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutusest endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmise või mittevastava täitmise eest. Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankrotihoiatus või hagi tagamine.
8.2 Veebipoe igasugune vastutus on piiratud Toote maksumusega.
8.3 Lingid, mis viivad veebipoest teistele veebilehekülgedele ei ole Veebipoe kontrolli all ning Veebipood ei vastuta mistahes kahjude eest, mis võivad tekkida seoses vastavate linkide kasutamisega.
9. Kohaldatav õigus
9.1 Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust.
9.2 Kõik vaidlused kliendi ja Veebipoe vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul kui kompromissile ei jõuta on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.